En

Blog

Stara dobra strategija

Če verjamemo “Wikipedije”, strateški menedžment kot disciplina se je pojavil v 1950-60-ih. Od takrat je bilo napisano že veliko izrednih knjig na to temo. Ljudje kot je Peter Drucker, Isaac Adizes, Henry Mintzberg, Igor Ansoff so postali vodilni teoretiki strateškega menedžmenta, proučevali in posploševali tako pozitivne kot negativne izkušnje tisoč podjetij. Milijoni menedžerjev po vsem… read more

Rast

Veliko direktorjev, predvsem v podjetjih, ki so bili ustanovljeni s pomočjo investitorjev, dan in noč razmišljajo o rasti svojega poslovanja. Ne morejo zaspati po tem, ko recimo preberejo  članek o stopnji rasti Uberja; to podjetje raste z neverjetno hitrostjo. Želijo, da bi njihovo poslovanje raslo še hitreje. Njihovi vlagatelji ali delničarji prav tako ne pozabijo… read more

Ekipa

Napisane so stotine ali celo tisoče knjig o pomenu in pomembnosti ekipe z vidika vodenja podjetij. Podjetja upravljajo z ljudmi, ljudje poslujejo. V svoji znani knjigi “Učinkovito vodenje podjetja” je Peter Drucker napisal, da ima podjetje le dve vrsti virov – denar in ljudi. Vsa druga sredstva se pridobivajo s kombinacijo teh dveh. In če… read more

Kaj to pomeni – biti šef?

Kaj to pomeni – biti šef?Če vaše podjetje je še zelo majhno, včasih morate delati stvari, ki jih ponavadi šefi ne delajo. Na primer, lahko osebno naložite tovornjak, ki gre k stranki, s proizvodi ali osebno odgovorite na vprašanja kupcev. To je povsem normalno – za začetek. V velikih in celo srednjih podjetjih šefi morajo… read more