En

Blog

Stara dobra strategija

Če naj verjamemo Wikipediji, se je strateški menedžment kot disciplina pojavil v obdobju 1950 – 60. Od takrat je bilo na to temo napisanih še veliko izjemnih knjig. Znana imena kot Peter Drucker, Isaac Adizes, Henry Mintzberg, Igor Ansoff so postali vodilni teoretiki strateškega menedžmenta, ki so proučili in poenotili tako pozitivne kot negativne izkušnje… read more

Rast

Veliko direktorjev dan in noč razmišlja o rasti poslovanja, posebno v podjetjih, ki so bila ustanovljena s pomočjo vlagateljev. Le kako naj zaspijo potem, ko so, recimo, prebrali članek o stopnji rasti Uberja, podjetja, ki raste z neverjetno hitrostjo. Želijo si, da njihovo poslovanje ne bi zaostajalo. Tudi njihovi vlagatelji ali delničarji ne pozabijo na… read more

Ekipa

Napisane so stotine ali celo tisoče knjig o pomenu in pomembnosti ekipe z vidika vodenja podjetij. Podjetja upravljajo z ljudmi, ljudje poslujejo. V svoji znani knjigi “Učinkovito vodenje podjetja” je Peter Drucker napisal, da ima podjetje le dve vrsti virov – denar in ljudi. Vsa druga sredstva se pridobivajo s kombinacijo teh dveh. In če… read more

Kaj to pomeni – biti šef?

Če je vaše podjetje majhno, mora šef včasih delati stvari, ki jih vodilni običajno ne počno. Na primer, priskočiti na pomoč pri nalaganju tovornjaka, ki ga stranka nestrpno pričakuje ali osebno odgovoriti na vprašanja kupcev. To je povsem normalno – za začetek. V velikih in tudi srednjih podjetjih se morajo šefi ukvarjati z zadevami, ki… read more