En Ru

Blog

Digitalna strategija

Živimo v digitalnem svetu. Danes, leta 2018, je to enako nesporno dejstvo, kot to, da je Zemlja okrogla. Digitalizacija življenja pomeni, da tudi vse poslovanje (brez izjeme) živi ali bo vsak trenutek začelo živeti v digitalnem poslovnem okolju in če se ne bo začelo takoj prilagajati nanj, mu grozi enaka usoda, kot je doletela proizvajalce… read more

Strategija in veriga vrednosti

Strateški prijemi morajo omogočati podjetju prestopanje na višje ravni, vendar se pogosto dogaja, da se izdelava strategije znajde v slepi ulici. Menedžerji se premalo poglobijo v iskanje zanimivih, svežih idej, zadovoljijo se s »kozmetičnimi« operativnimi izboljšavami. Ko v podjetju nastopijo podobne razmere, lahko učinkovito priskoči na pomoč metoda, ki vam jo bom predstavil v nadaljevanju.… read more

Digitalno preoblikovanje na podlagi verige vrednosti

Digitalno preoblikovanje je moderen trend. Vsi se želijo preoblikovati – svetovalci s tega področja prejemajo prošnje in naročila, na tržišču so iskani primerni strokovnjaki. Toda, vsakršna informacija, tako digitalna kot analogna, zahteva sistemski pristop, sicer ostane le na papirju, kot se je v preteklosti pogosto dogajalo z modernimi iniciativami, na primer, optimizacijo poslovnih procesov ali… read more

Stara dobra strategija

Če naj verjamemo Wikipediji, se je strateški menedžment kot disciplina pojavil v obdobju 1950 – 60. Od takrat je bilo na to temo napisanih še veliko izjemnih knjig. Znana imena kot Peter Drucker, Isaac Adizes, Henry Mintzberg, Igor Ansoff so postali vodilni teoretiki strateškega menedžmenta, ki so proučili in poenotili tako pozitivne kot negativne izkušnje… read more