En Ru

Blog

Ne razmišljajte za stranko

Vsako leto nas obišče nekaj strank – to so direktorji ali lastniki podjetij, ki imajo enako težavo: povpraševanje po njihovem izdelku je upadlo. Vsakega prosimo, da nam pošlje podatke zadnje tržne raziskave, ki so jo izvedli med potrošniki. »Tržne raziskave?«, so običajno presenečeni. »Nobene tržne raziskave nismo izvedli ..«.

Osredotočite se na žogo

Pogosto sprašujemo lastnike in menedžerje po vzrokih obstoja njihovega podjetja. Kakšen je njegov pomen in namen? In zelo pogosto dobimo odgovor, da posel obstaja zaradi dobička. Lastniki, direktorji in menedžerji menijo, da je edini namen njihovega podjetja čisti dobiček.Poslovni guru Peter Drucker je dejal, da vkolikor menite, da vaše podjetje obstaja zgolj zaradi dobička, ne… read more

Dogodek s stranko iz Vzhodne Evrope

Nekoč se je naša stranka, proizvajalec prehrambenih izdelkov iz Vzhodne Evrope, soočala z upadanjem povpraševanja za svoje izdelke. Podjetje se je razvijalo slabše kot je bilo pričakovano, prodaja je sicer rasla, vendar prepočasi. Osnovni prihodek poslovanja je predstavljala ena linija izdelkov. Obstajala je že več let, bila popularna med potrošniki in distributerji ter se je… read more

Svetovanje v tujuh državah

Vsekakor je priporočljivo, da za poslovanje v tuji državi, zlasti za svetovanje, dobro razumete kulturo in miselnost te države. Mnogokrat se je že zgodilo, da izdelki, ki se dobro prodajajo v eni državi, nimajo uspeha v drugih. Celo Mc’Donalds se je začel prilagajati značilnostim kuhinje različnih držav.