En

Cases

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Read the case

Vstop na tržišča držav SND

Naloga:   Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: v 6. vrstici zamenjati besedilo po piki … in lastnosti.  Se nadaljuje z -> Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Read the case

Digitalna strategija

Naloga: Družba-naročnik se je že veliko let ukvarjala z distribucijo industrijskih izdelkov in rezervnih delov v več državah. Edinstvena konkurenčna prednost podjetja je bila vedno širok asortiman.

Vendar je težka konkurenca bistveno zmanjšala marginalni dobiček družbe, medtem ko so bili njegovi stroški, potrebni za vzdrževanje inventarja, še vedno visoki. Konkurenti podjetja so bili na eni strani majhna regionalna podjetja, ki končnemu potrošniku niso mogla ponuditi tako nizke cene, vendar so bili veliko fleksibilnejši in bolj usmerjeni k strankam. Obenem je vodstvo družbe-stranke izražalo zaskrbljenost zaradi zelo počasnega uvajanja digitalnih tehnologij.

Rešitev: Smo uporabili tehniko “kartiranja tokov”, workflow mapping, in organizirali “digitalizaijo” biznesa, ki je pomagala zbolšati vsi ključni kazalci podjetja.

Read the case