En

Cases

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Read the case

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Read the case

Digitalna strategija

Naloga: Družba-naročnik se je že veliko let ukvarjala z distribucijo industrijskih izdelkov in rezervnih delov v več državah. Edinstvena konkurenčna prednost podjetja je bila vedno širok asortiman.

Vendar je težka konkurenca bistveno zmanjšala marginalni dobiček družbe, medtem ko so bili njegovi stroški, potrebni za vzdrževanje inventarja, še vedno visoki. Konkurenti podjetja so bili na eni strani majhna regionalna podjetja, ki končnemu potrošniku niso mogla ponuditi tako nizke cene, vendar so bili veliko fleksibilnejši in bolj usmerjeni k strankam. Obenem je vodstvo družbe-stranke izražalo zaskrbljenost zaradi zelo počasnega uvajanja digitalnih tehnologij.

Rešitev: Smo uporabili tehniko “kartiranja tokov”, workflow mapping, in organizirali “digitalizaijo” biznesa, ki je pomagala zbolšati vsi ključni kazalci podjetja.

Read the case