En

Digitalizacija poslovanja “Digitalization” of the business

Še pred nekaj leti so bile informacijske tehnologije, vsaj v nekaterih industrijskih panogah, kot dodatna zadeva, da bi nekatere procese naredili hitreje ali lažje. Ali cenejše. Toda približno od leta 2010 je IT industrija naredila velik korak naprej in zdaj so informacijske tehnologije postale srce in glavne dejavnosti za številna podjetja, kar je bilo še pred 10 leti tako oddaljeno.

 

Zdaj ni potrebe naročiti več tisoč delov v tovarni, če potrebujete samo desetino – lahko jih preprosto natisnete na 3D tiskalniku. Pametni algoritmi lahko vaši nabavni službi odvzamejo delo, saj lahko izračunavajo hitreje kot katera koli oseba. Enako algoritmi lahko storijo s marketologi – lahko zajemajo in obdelujejo velike količine podatkov in včasih lahko napovedujejo povpraševanje bolje od tradicionalnih anket. Veliko podjetij je spremenilo svoje poslovne modele, ker jim nova računalniška tehnologija dovoljuje, da zmanjšajo svoje stroške tako, da lahko stopijo v stik s svojimi strankami v novih državah, ne glede na razdaljo. Lahko kupite majico za tek, ki je povezana z vašo fitnes-zapestnico prek povezave Bluetooth. Lahko izberete barvo vašega hladilnika, ko ga naročite neposredno v tovarni prek spletne strani. V svetu, kjer je vse povezano z internetom, bi morali biti vsi proaktivni in "digitalni". Ter biti na tekočem v zvezi z novimi tehnologijami, da se ohrani podjetje pri življenju.

 

Ampak biti "digitalen" ne pomeni preprosto najeti "pametne fante" iz Silicijeve doline ali posodobiti vaše računalniške zmogljivosti. Vaš IT-koncept mora biti trdno povezan z vašim celotnim strateškim konceptom, da bi postal njegov del. "Digitalizacija" ni le moda in kratkotrajni trend. Je nuja, vendar se družba ne bi smela ukvarjati z njo preprosto zato, ker vsi okoli delajo enako.

 

Naši strokovnjaki in partnerji imajo bogate izkušnje na področju IT-tehnologij in strateškem upravljanju, kar nam omogoča, da ponudimo integriran in celovit pristop k problemu. Mi lahko pomagamo stranki, da pogleda na svoje poslovanje z novega zornega kota in razvije nov strateški poslovni model v katerem so IT tehnologije jasno usklajene s strategijo in s tem z vsemi vidiki dejavnosti podjetja.

 

KVAN Svetovanje – Postanite "digitalni" z nami!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo potrebno rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Preberite primer

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Preberite primer