En

Digitalizacija poslovanja

Še pred nekaj leti so bile informacijske tehnologije v dokaj velikem številu panog neke vrste dodatek, pripomoček, ki je omogočal pospešitev določenih procesov, njihovo poenostavitev ali pocenitev. Toda, približno od leta 2010 je IT industrija naredila velik korak naprej in informacijske tehnologije so postale srce ali osnovna dejavnost številnih podjetij, kar je bilo še pred desetimi leti povsem nepredstavljivo.

 

Napočil je čas, ko ni več potrebno naročati manjših rezervnih delov pri proizvajalcu, temveč si jih lahko preprosto natisnete na 3D tiskalniku. Pametni algoritmi lahko odvzamejo delo vaši nabavni službi, saj lahko računajo dosti hitreje od ljudi. Enako velja tudi za trženje – računalniški programi v najkrajšem času obdelajo velike količine podatkov in lahko celo napovedo povpraševanje bolje od tradicionalnih anket sredi potrošnikov. Veliko podjetij je spremenilo svoje poslovne modele, ker jim nova računalniška tehnologija dovoljuje, da zmanjšajo svoje stroške tako, da lahko stopijo v stik s svojimi strankami v novih državah, ne glede na razdaljo. Lahko kupite majico za tek, ki je povezana z vašo fitnes-zapestnico prek povezave Bluetooth. Lahko izberete barvo vašega hladilnika, ko ga naročite neposredno v tovarni prek spletne strani. V svetu, kjer je vse povezano preko spleta, bi morali biti vsi proaktivni in »digitalizirani«. Da bi ohranili podjetje pri življenju, moramo ostajati na tekočem z novimi tehnologijami.

 

Ampak, biti »digitaliziran« ne pomeni preprosto najeti “pametne fante” iz Silicijeve doline ali posodobiti vaše računalniške zmogljivosti. Vaš IT-koncept mora biti trdno povezan z vašim celotnim strateškim konceptom, postati mora njegov del. “Digitalizacija” ni le moda in kratkotrajni trend. Je nuja, vendar se družba ne bi smela ukvarjati z njo preprosto zato, ker vsi okoli delajo enako.

 

Naši strokovnjaki in partnerji imajo bogate izkušnje na področju IT tehnologij in strateškega upravljanja, kar nam omogoča ponuditi svojim naročnikom integriran in celovit pristop k reševanju tega problema. Z našo pomočjo lahko naročnik z drugega zornega kota pogleda na poslovanje podjetja in skupaj z nami razvije nov strateški poslovni  model, v katerem so IT tehnologije dobro usklajene s strategijo in vsemi ostalimi dejavnostmi podjetja.

 

KVAN Svetovanje – postanite digitalizirani z nami!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo pravo rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Preberite primer

Vstop na tržišča držav SND

Naloga:   Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: v 6. vrstici zamenjati besedilo po piki … in lastnosti.  Se nadaljuje z -> Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Preberite primer