En

Povečajte operativno učinkovitost vašega podjetja

Pomen izraza "operativna učinkovitost" se je v zadnjih desetletjih bistveno spremenil. Pred dvajsetimi leti je običajno pomenilo "povečanje čistega dobička", zdaj pa pogosto pomeni "preživetje". Karkoli izdelujete/ponujate, fizični izdelek, informacije ali storitve, vedno imate konkurente, ki so pripravljeni ponuditi enako po nižji ceni.

 

Umetna inteligenca, "veliki podatki", roboti, avtomatska skladišča in trgovine brez prodajalcev, ki so se pred nekaj leti bili fantastika, zdaj postajajo del našega vsakdanjega življenja in dela. In ritem sprememb se prav tako vsakodnevno stopnjuje. Tako poslovanje ne sme samo ustvarjati vrednosti za potrošnika – to mora biti storjeno učinkovito, kar pomeni hitro, poceni in z visoko kakovostjo, vse to hkrati.

 

Učinkovitost ne pomeni samo izboljšanje nekaterih logističnih procesov ali posodobitve informacijskega sistema. Vsakdo, ki želi izboljšati učinkovitost, mora temeljito preučiti vsak proces, ki leži vzdolž »ustvarjanja verige vrednot« in najti način za izboljšanje vsakega dela poslovanja. Poleg tega, to bo potrebno izvajati stalno, postanka tukaj ni. Če se vam zdi, da so vaši procesi že skoraj popolni, je čas, da jih ponovno začnete izboljševati.

 

 

KVAN Svetovanje lahko ponudi:

 

– Analizo vaših proizvodnih procesov z uporabo metode "merjenje tokov" (workflow mapping technology);

– Iskanje »izgub« in procesov, ki jih je potrebno optimizirati;

– Iskanje ustreznih tehničnih rešitev;

– Različne možnosti podpore za izvajanje teh rešitev.

 

Prav tako lahko učinkovito povežemo vaš operativni načrt za izboljšanje procesov z vašo dolgoročno strategijo, kar je zelo pomembno za sodobno poslovanje. Podjetje ne bi smelo biti preprosto operativno učinkovito, ampak mora biti učinkovito pri ustvarjanju vrednosti za svoje potrošnike. Naše izkušnje s strateškim upravljanjem in operativno učinkovitostjo nam omogočajo povezavo obeh konceptov v eno skladno, strateško uspešno rešitev.

 

KVAN Svetovanje – najkrajša pot do operativne učinkovitosti!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo potrebno rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Preberite primer

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Preberite primer