En

Boljša operativna učinkovitost podjetja

V zadnjih desetletjih se je pomen izraza »operativna učinkovitost« bistveno spremenil. Pred dvajsetimi leti je to običajno pomenilo povečanje čistega dobička, zdaj pa pogosto pomeni »preživetje«. Karkoli izdelujete/nudite – izdelek, informacije ali storitev, vedno se najdejo konkurenti, ki so pripravljeni ponuditi enako po nižji ceni.

 

Umetna inteligenca, »veliki podatki«. Roboti, avtomatizirana skladišča in trgovine brez prodajalcev, ki so še pred nekaj leti bili fantastika, zdaj postajajo del našega vsakdanjega življenje in dela. Tudi ritem sprememb se z vsakim dnem vse bolj stopnjuje. Ne gre več samo za ustvarjanje vrednosti za potrošnika, temveč mora biti poslovanje učinkovito, kar pomeni – hitro, poceni in visoko kakovostno, vse to hkrati.

 

Učinkovitost ne pomeni samo izboljšanja nekaterih  logističnih procesov ali posodobitve informacijskega sistema . Če želite izboljšati učinkovitost poslovanja, morate temeljito preučiti vsak proces v verigi ustvarjanja vrednosti in iskati načine za njegovo izboljšanje. Zavedati se morate, da to ni enkratno delo, nobene pavze si ne smete dovoliti. Ko se vam zazdi, da je poslovanje vašega podjetja že skoraj popolno, je čas, da se posvetite njegovemu izboljševanju.

 

KVAN Svetovanje lahko ponudi:

 

– Analizo vaših proizvodnih procesov z uporabo metode “merjenje tokov” (workflow mapping technology);

– Iskanje »izgub« in procesov, ki jih je potrebno optimizirati;

– Iskanje ustreznih tehničnih rešitev;

– Različne možnosti podpore za izvajanje teh rešitev.

 

Poleg tega lahko učinkovito povežemo vaš operativni sistem za izboljšanje procesov z vašo dolgoročno strategijo, kar je zelo pomembno za sodobno poslovanje. Podjetje ne bi smelo biti preprosto operativno učinkovito, ampak mora biti učinkovito pri ustvarjanju vrednosti za svoje potrošnike. Naše izkušnje s strateškim upravljanjem in operativno učinkovitostjo nam omogočajo povezavo obeh konceptov v eno skladno, strateško uspešno rešitev.

 

KVAN Svetovanje – najkrajša pot do operativne učinkovitosti!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo pravo rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Preberite primer

Vstop na tržišča držav SND

Naloga:   Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: v 6. vrstici zamenjati besedilo po piki … in lastnosti.  Se nadaljuje z -> Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Preberite primer