En Ru

Večja učinkovitost upravnega odbora

Mnoga podjetja uporabljajo ideje korporativnega upravljanja podjetij v svojih strateških sistemih upravljanja. Drugi samo želijo imenovati upravni odbor, vendar ne vedo, kako to pravilno storiti. Nekateri niso popolnoma zadovoljni s tem, kako korporativno upravljanje deluje v njihovih podjetjih.

 

Korporativno upravljanje je zapleteno. Po eni strani je lahko zelo koristno – veliko izkušenj in znanja članov sveta direktorjev lahko ponudi nov zagon poslovanju. Veliko podjetij po vsem svetu je zelo zadovoljnih s prednostmi in koristmi, ki jih prinaša upravni odbor. Med njimi so tudi manjša in celo družinska podjetja. Po drugi strani se lahko zgodi, da upravni odbor ni učinkovit. Gre za to, da je včasih zelo težko potegniti črto med lastniki podjetja in upravnim odborom ali med upravnim odborom in menedžmentom. Včasih odgovornost in pooblastila upravnega odbora niso jasno definirana v ustreznih dokumentih. Včasih poskuša upravni odbor »nezakonito« razširiti svojo moč, kar običajno pripelje do sporov z menedžmentom.

 

Ustanovitelj in direktor družbe KVAN Svetovanje Svjatoslav Birjulin je bil član različnih upravnih odborov, zato zelo dobro pozna okoliščine, ki lahko pripeljejo k takemu ali drugačnemu scenariju. Je tudi certificirani direktor na področju korporativnega upravljanja. Certifikat si je pridobil po končanem šolanju na Inštitutu za usposabljanje direktorjev v Londonu.

 

Na podlagi ekspertne usposobljenost na področju korporativnega upravljanja podjetij vam lahko ponudimo naslednje:

  1. Revizijo kakovosti korporativnega upravljanja v vašem podjetju;
  2. Ustanovitev upravnega odbora, začenši na »ničelni točki«;
  3. Vpeljavo izboljšav in optimiziranje dela obstoječega upravnega odbora.

KVAN Svetovanje pomeni preprosto in hitro pot do učinkovitega upravnega odbora!

 

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo pravo rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Preberite primer

Vstop na tržišča držav SND

Naloga: Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Preberite primer