En

Povečajte učinkovitost upravnega odbora

Mnoga podjetja uporabljajo ideje korporativnega upravljanja podjetij v svojih strateških sistemih upravljanja. Drugi samo želijo imenovati upravni odbor, vendar ne vedo, kako to pravilno storiti. Nekateri niso popolnoma zadovoljni s tem, kako korporativno upravljanje deluje v njihovih podjetjih.

 

Korporativno upravljanje je zapleteno. Po eni strani je lahko zelo koristno – veliko izkušenj in znanja članov sveta direktorjev lahko ponudi nov zagon poslovanju. Veliko podjetij po vsem svetu koristi ugodnosti in prednosti dejstva, da imajo v svojih podjetjih upravni odbor. Med njimi so tudi zasebna in včasih družinska podjetja. Toda po drugi strani je upravni odbor lahko zelo neučinkovit. Včasih je zelo težko potegniti črto med lastniki podjetja in upravnim odborom ali med upravnim odborom in menedžmentom. Včasih odgovornost in pooblastila upravnega odbora niso jasno definirana v ustreznih dokumentih. Včasih upravni odbor "nezakonito" poskuša razširiti svojo moč in je v konfliktu z menedžmentom.

 

Ustanovitelj in direktor KVAN Svetovanje Svjatoslav Birjulin je delal v različnih upravnih odborih in ve kako in zakaj se to lahko zgodi. Je tudi pooblaščeni direktor (Certified Director) na področju korporativnega upravljanja in ima potrdilo, ki ga je izdal Inštitut direktorjev (London).

 

Naše ekspertiza na področju korporativnega upravljanja podjetij nam omogoča, da ponudimo naslednje:

  1. Izvajanje revizije kakovosti korporativnega upravljanja v vašem podjetju.
  2. Ustanovitev upravnega odbora «z nule».
  3. Izboljšanje in optimiziranje dela sedanjega odbora.

 

KVAN Svetovanje je preprost in hiter način k učinkovitemu upravnemu odboru!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo potrebno rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Preberite primer

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Preberite primer