En Ru

Razvijanje poslovne strategije

Pravilno izdelana poslovna strategija je temelj vsakega podjetja. Brez nje lahko podjetje »preživi« samo krajši čas na samem začetku delovanja ali v primeru, da gre za majhno družinsko podjetje.

Večina direktorjev to zelo dobro razume. Vendar … v uglednih revijah, ima veliko podjetij težave pri razvoju primerne strategije. Celo tista podjetja, ki so jo uspela razviti, niso vedno povsem zadovoljna z doseženimi rezultati. Pogosto direktorji priznavajo, da v njihovem podjetju obstaja razkorak med strategijo in prakso, ko jasni strateški cilji niso skladni z vsakdanjim poslovanjem družbe.

Še več, za sodobno podjetje ni dovolj običajna poslovna strategija, koncept poslovanja ali celo podroben Gantt program s postopnim načrtom.

  • Analizo trga, marketinške raziskave;
  • Poglobljeno analizo prednosti in slabosti podjetja, gap-analizo. Finančno analizo itn.;
  • Oblikovanje novega poslanstva podjetja ali preoblikovanje obstoječega;
  • Oblikovanje nove vizije na podlagi marketinških raziskav, ki vključuje ključna področja razvoja vašega podjetja;
  • Izdelavo podrobnega načrta za izvedbo vaših načrtov in izpeljavo vaših strateških projektov.
  • Preverjanje vaše strategije v smislu integracije in logične povezljivosti. Ali je vaša strategija “kumulativna”? Ali vsak oddelek in vsaka strateška ali operativna pobuda prispeva k podpori glavne ideje? Ali vsak projekt prispeva k doseganju strateških ciljev?
  • Usposabljanje, vodenje strateških in feasibilitetnih sestankov.

 

KVAN Svetovanje – najhitrejša pot do učinkovite poslovne strategije!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo pravo rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Preberite primer

Vstop na tržišča držav SND

Naloga: Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Preberite primer