Pravilno izdelana poslovna strategija je temelj vsakega podjetja. Brez nje lahko podjetje »preživi« samo krajši čas na samem začetku delovanja ali v primeru, da gre za majhno družinsko podjetje.
Večina direktorjev to zelo dobro razume. Vendar … v uglednih revijah, ima veliko podjetij težave pri razvoju primerne strategije. Celo tista podjetja, ki so jo uspela razviti, niso vedno povsem zadovoljna z doseženimi rezultati. Pogosto direktorji priznavajo, da v njihovem podjetju obstaja razkorak med strategijo in prakso, ko jasni strateški cilji niso skladni z vsakdanjim poslovanjem družbe.
Še več, za sodobno podjetje ni dovolj običajna poslovna strategija, koncept poslovanja ali celo podroben Gantt program s postopnim načrtom.
- Analizo trga, marketinške raziskave;
- Poglobljeno analizo prednosti in slabosti podjetja, gap-analizo. Finančno analizo itn.;
- Oblikovanje novega poslanstva podjetja ali preoblikovanje obstoječega;
- Oblikovanje nove vizije na podlagi marketinških raziskav, ki vključuje ključna področja razvoja vašega podjetja;
- Izdelavo podrobnega načrta za izvedbo vaših načrtov in izpeljavo vaših strateških projektov.
- Preverjanje vaše strategije v smislu integracije in logične povezljivosti. Ali je vaša strategija “kumulativna”? Ali vsak oddelek in vsaka strateška ali operativna pobuda prispeva k podpori glavne ideje? Ali vsak projekt prispeva k doseganju strateških ciljev?
- Usposabljanje, vodenje strateških in feasibilitetnih sestankov.
KVAN Svetovanje – najhitrejša pot do učinkovite poslovne strategije!