En

Razviti strategijo

Strategija je temelj vsakega podjetja. Samo podjetja v začetku delovanja ali majhna družinska podjetja lahko preživijo brez strategije in to samo nekaj časa.

Večina direktorjev in podjetnikov  to odlično razume. Vendar, kot je razvidno iz številnih člankov v spoštovanih poslovnih revijah, imajo številna podjetja težave pri razvoju strategije in tisti, ki so jo razvili, jih je le nekaj popolnoma zadovoljnih z rezultatom. Mnogi direktorji priznavajo, da v njihovih podjetjih obstaja tako imenovana "vrzel med strategijo in prakso", ko so strateški cilji, čeprav so jasni, v resnici daleč od tistega, kar družba opravlja vsak dan.

 

Še huje, sodobnemu podjetju ni dovolj običajna strategija, koncept ali celo podroben program Gantt s postopnim načrtom. Sodobno podjetje potrebuje tisto, kar imenujemo "kumulativna strategija", kar pomeni celovito strategijo, katere vsak element podpira ključne konkurenčne prednosti podjetja. To bi morala biti enotna strategija, ki združuje marketing in promocijo, IT in logistiko, prodajo, HR menedžment in javna naročila v enoten sistem, ki lahko ustvari vrednost za potrošnika.

 

KVAN Svetovanje lahko nudi vašemu podjetju:

 

– Tržno analizo, marketinške raziskave;

– Globinsko analizo prednosti in slabosti podjetja, gap-analizo, finančno analizo itd.;

– Oblikovanje novega poslanstva podjetja ali korigiranje obstoječega;

– Oblikovanje nove vizije na podlagi marketinških raziskav, ki vključuje ključna področja razvoja vašega podjetja;

– Izdelavo podrobnega načrta za izvedbo vaših načrtov in realizacijo vaših strateških projektov.

– Preverimo vašo strategijo za integriteto in logično povezljivost. Ali je vaša strategija "kumulativna"? Ali vsak oddelek in vsaka strateška ali operativna pobuda prispeva k podpori glavne ideje? Ali vsak projekt prispeva k doseganju strateških ciljev?

– Usposabljanje, izvajanje strateških in facilitation zasedanj.

 

KVAN Svetovanje – najhitrejši način k učinkoviti strategiji!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo potrebno rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Preberite primer

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Preberite primer