En

Vstop na nove trge

Sčasoma lahko katera koli družba, ne glede na to, kako uspešna je, doseže meje svojega običajnega trga. Družba je že dosegla vse potrošnike – vsaj donosne in pomembne in nastopil je čas za korak naprej.

 

Včasih se zgodi nasprotno – ne vi dosežete tržnih meja, ampak tržne meje začnejo hitro pristopati k vam. To se zgodi iz ekonomskih razlogov – trg se zmanjšuje ali pa je vaš izdelek zastarel in povpraševanje po njem upada.

 

Ne glede na razlog, morate najti nove trge za svoj izdelek. Ali nov izdelek za vaš trg. Ali nov izdelek za nov trg. Včasih pa oboje istočasno.

 

Toda vstop na nov trg – odpiranje predstavništva v drugi državi ali preprosto izvoz izdelka v tujino, v upanju, da bi pritegnili nove stranke in/ali našli nove distribucijske kanale, je lahko zelo tvegano. Še posebej, če morate istočasno modificirati svoj izdelek.

 

KVAN Svetovanje vam to lahko pomaga narediti enostavneje.

 

Mi lahko:

 

– Izvedemo tržno raziskavo za vaše podjetje. Ali so novi trgi res obetavni in za vas donosni? Kaj bo vaše podjetje potrebovalo za dostop do njih? Takšne informacije lahko pridobimo na trgih nekdanje ZSSR ali vzhodne Evrope.

 

– Izvedemo raziskavo potrošnikov. Kaj potrošniki pričakujejo od vašega izdelka? Kakšne so njihove zahteve in želje? Kaj morate spremeniti (na primer sam izdelek ali načine za njegovo promocijo), da bi izpolnili ta pričakovanja? Da bi bili uspešni na teh trgih.

 

– Izvedemo globoko analizo prednosti in pomanjkljivosti vašega podjetja. Ali je pripravljeno na nove izzive? Kaj morate spremeniti v vašem poslovnem modelu, v vašem strateškem pristopu, v informacijskem sistemu, v poslovnih procesih, da bi uspešno izpolnili svoje načrte in vstopili na nove trge.

 

Prav tako lahko:

 

  1. Ustvarimo "načrt poti" – načrt po korakih za preoblikovanje vašega poslovanja na način, da bi le-to ustrezalo novim izzivom.
  2. Razvijemo poslovno strategijo, vključno z misijo, vizijo, cilji in podrobnim načrtom za njihovo doseganje.

 

KVAN Svetovanje – preprosta pot do novih trgov!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo potrebno rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Preberite primer

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Preberite primer