En

Vstop na nova tržišča

Pogosto se zgodi, da se ne glede na uspešnost poslovanja, pojavi zastoj v prodaji na že osvojenem tržišču. Izdelek je že dosegel svojo tržno mejo, osvojil je krog svojih potrošnikov – napočil je čas za korak naprej.

 

Včasih se zgodi prav nasprotno – ni vaš izdelek tisti, ki je dosegel tržno mejo, temveč se je ona začela bližati vašemu izdelku. Razloga sta lahko dva: zaradi gospodarskih sprememb je začelo upadati število potrošnikov ali pa je vaš izdelek postal zastarel in je to vzrok za padec povpraševanja.

 

Na voljo je več možnosti. Ne glede na ta ali oni razlog morate za svoj izdelek poiskati dodatna tržišča. Lahko se odločite za uvedbo novega izdelka na že osvojene trge. Ali uvedbo novega izdelka na nova tržišča. Včasih uspe tudi oboje sočasno.

 

Toda, uvajanje izdelka na novo tržišče, pomeni odpiranje predstavništva v drugi državi, lahko je tudi samo izvoz izdelka v tujino v upanju, da bo pritegnil nove kupce in/ali našel nove prodajne kanale, vse to je lahko poslovno precej tvegano. Toliko bolj, če morate ob tem še prilagoditi svoj izdelek.

 

S pomočjo KVAN Svetovanja boste vse to naredili enostavneje.

 

Kaj nudimo:

  • Raziskavo tržišča za vaš izdelek. Ali je novo tržišče dejansko obetavno in donosno? Kaj vse je potrebno urediti, da se na njem lahko pojavite? Vse potrebne informacije lahko pridobimo za vas v   državah na področju nekdanje Sovjetske zveze ali Vzhodne Evrope.

  •  Raziskavo potrošnikov. Kakšna so pričakovanja potrošnikov v zvezi z vašim izdelkom? Kakšne so njihove zahteve in želje? Kaj morate spremeniti (na primer, sam izdelek ali le pristop k   reklamiranju), da bi izpolnili njihova pričakovanja? Kako postati uspešen na novem tržišču?

  • Poglobljeno analizo prednosti in pomanjkljivosti vašega podjetja. Ali je pripravljeno na nove izzive? Kaj morate spremeniti v vašem poslovnem modelu, v vašem strateškem pristopu, v   informacijskem sistemu, v poslovnih procesih, da bi uspešno izpolnili svoje načrte in vstopili na nove trge.

Kaj še lahko ponudimo:

  1. Izdelavo »potovalnega načrta« – natančno, po korakih izdelan načrt preoblikovanja vašega poslovanja v smislu ustreznejšega izpolnjevanja zahtev novih izzivov.
  2. Pomoč pri razvoju poslovne strategije, vključno z videnjem poslanstva, nove vizije, ciljev in podrobnim načrtom za njihovo izpolnitev.


KVAN Svetovanje – gladka pot do novih trgov!

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo pravo rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Preberite primer

Vstop na tržišča držav SND

Naloga:   Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: v 6. vrstici zamenjati besedilo po piki … in lastnosti.  Se nadaljuje z -> Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Preberite primer