En

Tržne raziskave

Tržne raziskave

Če želite najti nove tržne niše, načrtujete širitev na nove prodajne trge ali ponuditi nove izdelke, potrebujete tržne raziskave. Tržne raziskave in študij povpraševanja vam omogočata, da zmanjšate tveganje napak in vnaprej izračunate svoje dejavnosti na način, ki omogoča najoptimalnejšo in najhitrejšo pot do uspeha.

Našim strankam pomagamo pri preučevanju kompleksnih trgov, kot so npr. B2B trgi, čigar informacije praviloma ne najdemo v odprtih virih. Imamo veliko izkušenj o preučevanju trgov držav nekdanje Sovjetske zveze.

Strankam pomagamo oceniti obseg trgov, deleže glavnih igralcev, ključne trende. Poleg tega pomagamo pri vnaprejšnji oceni potencialnega povpraševanja vaših izdelkov na novih trgih. Pri delu uporabljamo najnovejše marketinške inštrumente za proučevanje trgov in potencialno povpraševanje.

Če ste zainteresirani za naše storitve na področju trženja, se obrnite na nas.

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo pravo rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: pomagati podjetju iz Vzhodne Evrope doseči novo raven v poslovanju, najti nova tržišča in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati tržnih raziskav in analize notranjih rezerv podjetja so pokazali, da ima podjetje veliko možnost razvoja na novih trgih sosednjih držav. Anketiranje potrošnikov je pripomoglo k izboljšanju izdelka in njegovi večji razpoznavnosti. Rezultat novega pristopa: prihodek podjetja je zrasel za 14%, dobiček za 22%.

Preberite primer

Vstop na tržišča držav SND

Naloga:   Najti optimalen način vstopa izdelkov evropskega podjetja na tržišča Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Pridobiti primerno podporo na teh trgih.

Rešitev: v 6. vrstici zamenjati besedilo po piki … in lastnosti.  Se nadaljuje z -> Doseženi rezultat: izdelek je na nekaterih regionalnih trgih dosegel 25% tržni delež in se uspešno prodajal dve leti.

Preberite primer