En

Tržne raziskave

Tržne raziskave

Če želite najti nove tržne niše, načrtujete širitev na nove prodajne trge ali ponuditi nove izdelke, potrebujete tržne raziskave. Tržne raziskave in študij povpraševanja vam omogočata, da zmanjšate tveganje napak in vnaprej izračunate svoje dejavnosti na način, ki omogoča najoptimalnejšo in najhitrejšo pot do uspeha.

Našim strankam pomagamo pri preučevanju kompleksnih trgov, kot so npr. B2B trgi, čigar informacije praviloma ne najdemo v odprtih virih. Imamo veliko izkušenj o preučevanju trgov držav nekdanje Sovjetske zveze.

Strankam pomagamo oceniti obseg trgov, deleže glavnih igralcev, ključne trende. Poleg tega pomagamo pri vnaprejšnji oceni potencialnega povpraševanja vaših izdelkov na novih trgih. Pri delu uporabljamo najnovejše marketinške inštrumente za proučevanje trgov in potencialno povpraševanje.

Če ste zainteresirani za naše storitve na področju trženja, se obrnite na nas.

Če vaše podjetje potrebuje kvalificirano pomoč, nam pišite in našli bomo potrebno rešitev

ali preberite druge primere zgoraj

NAŠI PRIMERI

Vstop na nove trge

Naloga: prenesti vzhodnoevropsko podjetje na novo raven, najti nove trge in modernizirati izdelek.

Rešitev: Rezultati trženjskih raziskav in analize potenciala podjetja so pokazali, da podjetje ima priložnost za razvoj na novih trgih sosednjih držav. Raziskave potrošnikov so pomagale izboljšati izdelek, da bi postal bolj popularen. Rezultati so rast prihodkov za 14%, rast dobička za 22%.

Preberite primer

Vstop na trg SNG-ja

Naloga: določiti za optimalen način donosa izdelkov evropskega podjetja na trg Rusije, Ukrajine in Kazahstana. Vstopiti na trge in pridobite oporo v njih.

Rešitev: široka marketinška raziskava nam je omogočila prepoznati tržne niše, v katerih bi podjetje lahko pridobilo pomembno prednost na trgih teh držav. Izdelek je bil modificiran, da bi bolje ustrezal pričakovanju potrošnikov glede cene in lastnosti. Rezultat tega je, da je izdelek na izbranih regionalnih trgih prevzel delež do 25% in se dobro prodajal dve leti.

Preberite primer